Ruszamy z maratonem cyfrowych porządków!

Nie będziemy namawiać was do przedświątecznego sprzątania domu, bo uważamy to stratę kreatywnej energii. 😉 Jednak cyfrowe porządki, to zupełnie inna bajka – szczególnie jeśli jesteś aktywna na onlajnie! W canvastycznie właśnie wchodzimy w czas intensywnego porządkowania naszej cyfrowej przestrzeni, po której nastąpi odważne planowanie roku 2021 i wyznaczanie celów kwartalnych w blokach po 90 dni. O tym skutecznym planowaniu również wam dokładnie opowiemy, ale zacznijmy od początku.

Najpierw porządki Twojego konta w Canvie! 

Podobno bałagan podczas pracy świadczy o kreatywności, ale jeżeli oprócz kreatywnej pracy masz inne ważne role do pogodzenia, to zapewniam Cię że warto uporządkować najważniejsze obszary w Canvie. W perspektywie tworzenia kolejnych projektów zaoszczędzisz czas i nerwy na odszukiwanie dawnych projektów w momencie, kiedy najbardziej ich potrzebujesz. Znamy z autopsji paniczne poszukiwania tworzonych grafik w odchłani wszystkich projektów!

1. Usuwamy projektowe śmieci.

Na głównej stronie Twojego konta w Canvie możesz wyświetlić wszystkie utworzone dotychczas projekty i uczciwie przyznać czy już czas wynieść śmieci? Nawet sprawdzając dostępne układy szablonów w Canvie one zapisują się automatycznie jako nasze projekty już po kilku sekundach! W efekcie możesz posiadać dziesiątki rozpoczętych do edycji szablonów, z których nigdy nie skorzystasz!  Przeglądając niechciane projekty wystarczy kliknąć w trzy kropki w prawym górnym rogu grafiki i wybrać opcję „przenieś do kosza”. Grafika zostanie usunięta, ale przez kolejne 30 dni będziesz nadal mieć możliwość odzyskania tego projektu z kosza. 

2. Opisujemy każdy nowy projekt.

Aby uniknąć projektów w stylu „copy of copy of copy of copy” zawsze przed rozpoczęciem edycji danej grafiki nazwij swoje dzieło. Ułatwi Ci to nie tylko szybie odnalezienie projektu na stronie głównej, ale także podczas udostępniania go innej osobie od razu będzie wiadomo c i w jakim celu udostępniasz. 

3. Projekty grupujemy w folderach. 

To chyba nasza ulubiona funkcja organizacyjna w Canvie! Możliwość zapisywania każdego projektu w utworzonym folderze może nie mieć znaczenia przy pierwszych 10 projektach, ale gdy tworzysz ich setki i nie tylko dla siebie, to już inna rzeczywistość korzystania z Canvy. W planie bezpłatnej Canvy możesz utworzyć 2 darmowe foldery, w których można przechowywać nie tylko utworzone w programie projekty, ale również dokumenty, zdjęcia i inne cyfrowe skarby importowane do Twojego konta w Canvie. Natomiast opcja Canvy PRO daje możliwość tworzenia nielimitowanej ilości folderów i to jest to kreatywni twórcy lubią najbardziej! 

Wystarczy że po zakończeniu edycji w projektu wybierzesz opcję „plik” i rozwiniesz całą listę możliwości. Wybierz funkcję „zapisz w folderze” i wybierz folder lub stwórz nowy! Gotowe!

4. Zestawy grafik przechowujemy w „szufladach”. 

Właśnie w takiej wirtualnej szufladzie, czyli utworzonym folderze odnajdziesz zapisany w punkcie 3 projekt. Lista wszystkich Twoich folderów jest umieszczona na głównej stronie konta w Canvie. Wystarczy kliknąć na wybrany folder i przekonać się jak przyjemne staje się korzystanie z uporządkowanej przestrzeni Canvy!

To jak? Gotowa na cyfrowe porządki? 

Sprzątanie zakamarków Twojego konta w Canvie to dopiero początek naszego specjalnego cyklu dotyczącego cyfrowych porządków, jakie zaplanowałyśmy dla Ciebie w każdy czwartek do końca 2020 roku! Nie daj się dłużej prosić i dołącz do naszej akcji porządkowania wirtualnej przestrzeni! 

Aby zdopingować Cię do cyfrowych porządków przygotowałyśmy dodatkowy rabat w naszym canvastycznym sklepie na wszystkie zestawy grafik, kursy i konsultacje! To łącznie możliwość skorzystania nawet z 70% rabatu! Kliknij w link poniżej i przekonaj się jakie oszczędności daje kupon na hasło „ulubionyklient”! Kupon rabatowy jest ważny do końca tego tygodnia (22.11.2020) 

Może podzielisz się swoimi sposobami na dobrą organizację cyfrowej przestrzeni? Będzie nam bardzo miło jeśli wspólnie przekonamy jak największą liczbę kreatywnych kobiet do udziału w naszej akcji „cyfrowych porządków’! 

Do usłyszenia w następny czwartek, kiedy przyjdziemy na bloga z kolejnym obszarem do posprzątania na onlajnie!